top of page

רוצים משתמש ווטסאפ שני על אותו מכשיר?

אז החלטתם שאתם רוצים להפעיל משתמש נוסף של ווטסאפ. כיצד ניתן לעשות זאת? אז מסתבר שהדרך כיום היא די פשוטה. לצורך העניין נשתמש ביישום Parallel Space אשר מאפשר הפעלה של יישום נוסף על המכשיר תוך שימוש בזהות נוספת. כך למשל ניתן להפעיל כמעט כל יישום אשר משתמש בזהות נוספת - על גבי המכשיר הקיים. בשלב זה הפתרון מיועד למשתמשי אנדרואיד בלבד.

כפעולה מכינה - אנחנו צריכים זהות נוספת של מספר טלפון שאיתו נרשם. לא צריך לרכוש סים או טלפון נייד נוסף למטרה זו. כל מה שנדרש זה להוריד את יישום ״המספר הנוסף״ מ-Google Play, להכניס את מספר הטלפון הנייד שלנו ואז המערכת תבצע רישום ותיתן לנו מספר טלפון נייד נוסף - בו נשתמש כדי להרשם לווטסאפ.

אז נוריד את יישום Parallel Space מחנות היישומים של Google Play ונתקין אותו. בעת ההפעלה של היישום נבחר באפשרות של הוספת יישום שני על ידי לחיצה על Add App:

לאחר שלחצנו על הוספת יישום - אנו נבחר ונסמן את יישום ווטסאפ:

אנו יכולים לראות את הכיתוב בכחול בתחתית המסך שבחרנו להוסיך יישום 1 ל-Parallel Space. נלחץ על הכפתור הכחול - ובכך צרפנו את יישום ווטסאפ הכפול:

כעת אם נלחץ על יישום ווטסאפ השני - נוכל להפעיל אותו ולבצע רישום של משתמש חדש:

כעת בשלב הרישום לווטסאפ נקליד את מספר הטלפון שקיבלנו בעת ההתקנה של יישום ״המספר הנוסף״ ובכך נשלים את יצירת המשתמש החדש של ווטסאפ.

לסיכום:

במספר פעולות קצרות תוך כמה דקות ניתן לייצר זהות נוספת של משתמש בווטסאפ. באותו אופן אפשר לייצר גם משתמשי פייסבוק או אינסטגרם.

חסרונות: Parallel Space פועל במודל של פרסומות ואם רוצים לבטל יש לזה עלות כספית. בנוסף הפתרון פועל על משתמשי אנדרואיד בלבד.

בהצלחה.

Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page